samanthatravel.reismee.nl

Nog 5 weekjes voor mijn vertrek

Lieve lezers,


Het is bijna zo ver! Sinds ik te horen heb gekregen dat ik de optie heb om voor mijn studie enkele maanden naar het buitenland te gaan, was deze gedachte niet meer uit mijn hoofd te slaan. Nu, in het 3e leerjaar is het zo ver: ik ga naar Sint Maarten! Maanden lang ben ik al aan het voorbereiden en nu de vliegtickets zijn geboekt, komt het steeds dichterbij. Paspoort, check. Goeie reisverzekering, check. Verblijf, check. Afscheid nemen van familie, che….. ehm, nee. Alhoewel ik over enkele weekjes al de lucht in ga voor 4,5 maand, wil ik hier nog niet aan denken. Dit zal het meest lastige zijn van alles. Met mijn ouders ben ik heel hecht en Minoes, mijn kat, zou ik het liefst ook meenemen. Ik zie er tegenop om afscheid van hen te nemen, maar de gedachte dat het maar voor tijdelijk is en niet voor altijd, zorgt dat ik deze gevoelens als iets minder heftig ervaar. Het is een grootse investering in mijzelf en in mijn toekomst, en daar doe ik het dan ook voor.

Alhoewel ik het heel spannend vind allemaal, kijk ik er toch heel erg naar uit. Ik hoop een fijne periode tegemoet te gaan.

Via deze blog zal ik jullie regelmatig op de hoogte houden van hoe het met mij gaat in de periode dat ik weg ben! Ik ga nu weer even verder met dingetjes regelen ;-) Tot snel!


Liefs,

Samantha

P.S. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal op mijn pagina staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail achter te laten in de rechter kolom!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!